A Counter-Strike: Global Offensive a következő frissítéseket kapta meg ma hajnalban, és ne feledjük ez az első hivatalos immáron nem béta állapotú CSGO frissítés, ilyenre és ehhez hasonlókra a kövőben gyakran számíthatunk majd.
Játékmenet
- Kiterjesztették a klasszikus célkereszt stílus bealításait, most már jobban mutatja a fegyverek pontosságát a méret
- Hozzáadták a találatkor az áldozat „összerándulását” Most ha valaki t lelőnek, akkor nem elég, hogy kilyukad, de rángani is fog, a találat erősségétől függően
- Megnövelték a találatok érzékelésének érzékenységét (több mintát vesz)
Hibák
- Javítva a scoreboard váltogathatósága a meccs végeredményekor
- Javítva a Pause menü megjelenítésének problémája, a meccs végi eredményjelző tábla miatt
- A párhuzamosították a matchmaking eredmény analizálását, így elvileg gyorsabban kerülünk be játékba.
- Javították a matchmaking algoritmusát nagyobb súlyt kaptak a dedikált szerverek pingjei az eredményekben.
Kód
- Eltávolították az implicit függőséget a kör-limitált szervereken, amiken az mp_timelimitet is használni szerették volna. Az újdonság, hogy mp_timelimit csak akkor használható ha az mp_maxrounds értéke 0.
- Használható lett az mp_forcecamera convar
- Használhatóak lettek a szervereken a hibernate convar-ok
- Javítva a kód a mapper által elhelyezett fegyverek szűrésére