A Half-Life soha nem megy ki a divatból, ennek a legékesebb bizonyítéka, hogy vagy MOD vagy hivatalosa relase formájában a deathmatch valahogy elő-elő kerül. Kétség kívül ez az a játékmód, amely CSS-ben is képes volt tömegeket egy szerverre csalni és a Valve-nak köszönhetően mostantól hivatalosan is a Counter-Strike része. Igen, a játék része, erre még nem volt példa a CS fennállása óta, hiszen alapjaiban a Counter-Strike-ot taktikai játéknak tervezték, és a CSGO-ba bekerül új játékmódok is, azért meg-meg kívántak némi gondolkodást és ügyeskedést a tunkon kívül. Bár már az Armsrace és társai is némileg a gyilok felé hajoltak, a mostani frissítéssel érkezett DM bizony szinte biztosan, hamar sokak kedvence lesz. Aki nem tudná mi is ez a játékmód annak jöjjön a Deathmatch mód jelentése.
Mindenki, mindenki ellen és csak a gyilok számít
Ilyen egyszerű lősz mindenre, ami él és mozog legalábbis optimális DM esetben, azonban a Valve-nál ezt valahogy félreértelmezték, hiszen a kiadott mód TDM! Team Death Match, tehát továbbra is csak az ellenfelet ér lőni nem bárkit! Erre figyeljetek. A frissítésnek köszönhetően az összes klasszikus, robbantós és Arms Race pályán lehet játszani ebben a játékmódban, a szokásos DM-től eltérően a Valve féle DeatMatch-ben külön pont jár egyes extra fegyverekért, amely akciókat a születés után illetve random dobálja a szerver. Amennyiben a felajánlott fegyverrel ölünk extra pontokra tehetünk szert a G-betűvel tudjuk elfogadni a felajnálásokat de ha gyorsak vagyunk akkor vásárolhatunk is a kör elején olyan puskát amire invitál a játék. Elfogadás esetén egyébként újra születünk random helyen az adott puskával. Alapvetően pontosan ezért is rakták bele ezt a módot a játékba, hiszen céljuk, hogy mindenki minden fegyverrel meg tanuljon lövöldözni és lehetőleg az összes pálya minden zegét-zugát megismerje a véletlenszerű spawnolásoknak köszönhetően. Kell ennél több?
Nos, a Valve-nál úgy gondolták, hogy kell! A profik (J3Di, NiP, VeryGames, ESC, 4NOT, mTw, és az FM TOXiC ) javaslatai mögé bújva megváltoztatták pár puska visszarántását (recoil), az AWP kill-ért mostantól több pénz jár, visszatért a móka és a FiveseveN csakis a CT-k pisztolya míg a Glock csakis T fegyver. Stb stb. Sokak számára bosszantó lehet, hogy ezzel az updattel elkaszálták az előző CSGO verziókban rögzített demók visszanézését. Ha valaki ilyesmire vetemedne akkor bizony ’beta’ parancsot át kell ínia ’ demo_viewer’-re a CSGO indítási paramétereinél (nyilván ha utána játszani szeretnél szedd ki a paramétert). Ezeken felül magába core-ba is alaposan belenyúltak és a GOTV is jobb lett. Hab a tortán, hogy hamarosan új pályák is érkeznek majd hiszen a Valve meghirdette a Map Workshop bétájátm amire lehet jelentkezni is. A változások teljes listáját a lenti angol nyelvű részben találhatjátok meg
[ MAJOR CHANGES ]
- A new game mode has been added to matchmaking and offline play: Deathmatch.
- Weapon balance and recoil were adjusted with pro community input ( Thanks to J3Di, NiP, VeryGames, ESC, 4NOT, mTw, and FM TOXiC )
- In addition to global changes that affect all weapons, specific adjustments have been made to: rifles, pistols, and the P90.
- Weapon purchasing changes:
- The AWP's kill reward was increased from $50 to $100.
- The Glock is now a Terrorist only weapon.
- The FiveseveN is now a CT only weapon.
- The Terrorists' molotov price has been reduced to $500. The CT's incendiary grenade remains $850.
- Note that the pistol arrangement has changed in the buymenu.
- The messaging system has been converted to protobuf.
- Demos recorded with previous versions of CS:GO will not be compatible as of this update. In order to view old demos, set your 'beta' to 'demo_viewer' in the CS:GO betas property panel, in Steam. Don't forget to set it back to 'NONE' when you want to play online again.
- If you are running SourceMod on your server, you will need to update to the latest version. For details, see: http://www.sourcemod.net/index.php
[ MINOR CHANGES ]
- Added some performance improvements for low-end clients.
- Fixed some fence materials that were allowing players to see through smoke grenades.
- GOTV spectator UI will now correctly show kevlar and helmet information for players.
- Avatars will now correctly load for all players when connected to a GOTV server or when watching a demo.
- Added support to notify players during servers maintenance downtime.
- Fixed a dedicated server exploit where community dedicated servers could masquerade as official and get players searching for official game modes connected to them (saigns.de)
- Fixed a rare problem when clients matchmaking for Classic Competitive game could be stuck on green Accept screen
- - Fixed a rare problem when clients could connect to a Classic Competitive game and then later be disconnected for failing to accept the match.
- Improved algorithm pinging whitelisted dedicated servers when searching for Classic Competitive games, pinging less addresses fixes occasional problems for some customers where address translation tables on their routers would fill up and their routers would fail to route required packets to display the green Accept screen.
- Added support for mm_dedicated_search_maxping to restrict client's ping when matchmaking for Classic Competitive games. ( Matchmaking algorithm will still be prioritizing best servers to minimize ping of all party members. )
- Fixed a rare server crash when bots attempted to shoot the bomb defuser.
- Fixed a client crash when downloading a lot of custom assets from community servers.
[ NOTES TO MAPMAKERS ]
-DEATHMATCH:
- Deathmatch uses the nav mesh to create spawn points. Make sure that your nav is contained within the bounds of your map to ensure that players aren't spawned outside of it. Use map_showspawnpoints to see where spawn points were generated.
- If you want to use mapper-placed spawnpoints instead of the randomly generated ones, place an info_map_parameters in your map and set usenormalspawnsfordm ("Use Normal Spawns in Deathmatch?) to true.
-WORKSHOP:
- We're launching the private beta for workshop maps. If you're a map maker, mail csgo_sdk@list.valvesoftware.com with the subject "Map Workshop Beta" and your steam id in the content, with a link to maps shipped ( or maps in progress ) suitable for the Workshop.
- Please use the CSGO SDK list for discussions about Deathmatch and Workshop.