Az újabb update most a
DoD:Source-osok számára hozott sok újdonságot. A játékba bekerült a
robbantós mód, és ezzel együtt két
új pálya is - és végre sok a játék élményt megkeserítõ
bug is
javításra került, amely valószínûleg még egyet dob az így sem elhanyagolható játék élményen. Ezekrõl bõvebben a kibõvített részben olvasgathattok. Szokás szerint a javítások letöltése automatikusan elkezdõdik a Steam újraindítása után. DoD Source javítások
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: GrassRoot
- Választható robbantós játékmód hozzáadása.
- Két új robbantós pálya hozzáadása: Jagd, Colmar,
- A spectator módban fellépõ képi hibák javítása.
- A golyó és egyéb úton szerzett sérülések érzékelésének javítása.
- A BAR fegyver gyorsított újratöltése.
- A gránát robbanásakor bekövetkezõ efektek késésének javítása.
- Az újbóli automatikus bezoomolás kikapcsolása távcsöves és rakétás fegyvereknél a cl_autorezoom 0 beállítással.
- Új képi textúra shader hozzáadása.
- Új takarásbeli fény shader hozzáadása.
- Shader/Keret megvilágítás a játékos modelleken.
- Bloom hatás támogatása a DirectX8-as videó kártyák alá.
- A pálya elemek vertex megvilágítása.
- Az Argentan pályán a föld alá csúszási bug javítása.
- A pontok folyamatos blokkolásának nehezítése.
- Az mg42-es fegyver túlhevülésének kijátszására vonatkozó bug javítása.
- Az ellenfél spawn-jára való bejutás blokkolása.
- Az Avalanche pálya ablakpárkányain való átjárás javítása.