Day of Defeat Source frissítés:
A játék június 28-án lesz pontosan 1 éves, eme remek alkalomból a Valve kitesz magárét és rengeteg frissítést tuszkol az amúgy is igen remek játékba.
Új missziók:
Colmar - Az új pálya észak francia országban fog játszódni dermesztõ hidegben. Az elsõ map a sorban, ami támogatja az új robbantásos küldetéseket.
Jagd - A következõ új pálya, ami bekerül a DoDS-be és természetesen ez is inkább a robbantásra lesz kiélezve
Kalt - A még februárban megjelent pályát is picit átdolgozzák, hogy élvezetesebb legyen a küzdelem az utcákon, a malomban vagy épp a hídon
Argentan - Bizony a vonatos pálya is kap új missziót, hogy kicsit jobban megkedveljétek
Technikai frissítések:
Color Correction (Kicsit elmos itt-ott, hogy realisztikusabbak legyenek a színek)
Film Grain (Mintha egy régi filmet nézne az ember)
Új Shaderek: Image-based texture blending, Light warping és az elmaradhatatlan Phong Shading/Rim Lighting, ami elvileg a játékos modellek szépítésére szolgál
Játék menet frissítések:
Módosítják a megszületés menetét
Javítják a találat detektálást
Kicsit dolgoznak a fegyvereken
Bekerül a robbantásos játékmód
Játékos statisztikát indítanak
Talán eme hatalmas DoD:Source frissítés után már végre a CS-t is elkezdik piszkálgatni ismét, vagy ne tegyék?
Steam hírek
A mai hírekbõl megtudhattuk, hogy a Red Orchesta már a mai napon átesett egy hatalmas frissítésen, aminek mikéntjére nem térnék ki, hiszen kis hazánkban nem igazán nyerte meg a játékosok tetszését - halkan megjegyezném érthetõ okokból - tehát ízelítõnek itt van két kép amiket lehet csodálni.
Viszont van itt valami, ami érdekes lehet: Úgy néz ki, hogy a Valve rákattant a statok gyártására, és a már kicsit talán unalmas témába névlegesen az Episode One-ba vágóan készített egy játszási statisztikát amit itt találhattok meg. Ez egy elég újnak számító kezdeményezés, amit elõször a EO-ba raktak bele, hogy nyomon kövessék játékos szokásainkat.