Ahogy azt említettük a legnagyobb változás az SDK bevezetése, amin keresztül mindenki számára megnyílt a az út a custom tartalmak gyártására. Javasolják, hogy aki ilyenbe kezd iratkozzon fel az SDK levelező listára, ahol sok érdekes információ hangzik el. A cuccokat a Steam Workshop-ba érdemes felpakolni és megosztani másokkal, illetve véleményezni. A két új pálya a Nuke és az Inferno lecsupaszított WAR formátumú térképe, amelyek az SE jelzést viselik. Ezek egyelőre nem érhetőek el match makingből de dedikált szervereket találhatunk, ahol ezek a mapok is futnak. Ezeken túl számos játé beli módosítás is történt, tekintsük ezeket át gyorsan magyarul és a végét angolul:
Játékmenet:
- Hozzáadva a Classic Casual a Find a Game-hez.
- Növelték a sniperek és az rifle puskák pontatlanságát futás közben. Csökkentették a negev recoil-ját illetve az állás közbeni lövési pontosságát. Növelték az AK47 recoilt, illetve a FAMAS másodlagos burst fire groupjának nagyságát.
- Pénz bónusz a kés gyilkolásért
- A botok pontossága igazítva
- Eltörölték a bmba hatástalanítás előtti kis türelmi időt, a sok hiba miatt
- Javítva az elite cycle iső így ugyanolyan lett mint CSS-ben
Felhasználói felület:
- Frissítve a Main Menü oldal
- A megszrzett rankok és medálok mostantól a nevünk alatt is láthatóak
- A játék menüt is frissítették:
- Frissítve a nyerési panel Arms Race-en a következőkkel: jobban látható a nyertes, animálták a részleteke és az állapotjelző ikonokat.
- Javítva a demo playback visszanézés loading screen problémája
- Az általános töltő képernyőn hibásan megjelenő helykitöltések javítva
- Hozzáadtak egy timert a töltőképernyőhöz.
- Javítva a death assist megjelenése a klasszikusoktól eltérő játélmódokban
- Javítva a probléma, ami miatt nme jelent meg Arms Race-en a NExt Weapon üzenet mielőtt megölted volna az első áldozatod
- Javítva a hia üzenet megjelenése és formája az Exclamation Point grafikája mögött
- Sűrítették a spectator panel tartalmát hogy az ne zavarjon be más HUD elemeknél
- A zöldes radart levették, hoyg az bele illezskedjen a mostani szürkés HUD nézetbe
- A nyerést jelsző panel mostantól mutatja a megszerzett achivementseket illetve állapotokat is.
- Javítva a Demolition mode-ban a next waepon ikon rossz megjelenése
- Hozzáadva a hiányzó körvonalas ikon a gránátnál
- Gamepad irányítás esetén javítva a spectate-be lépés
- Javítva a fegyverek ikonja, amik túl nagyok voltak és emiatt levágódtak.
Pályák:
- Hozzáadva a Nuke SE
- Hozzáadva az Inferno SE
- Dust SE
- Felülnézet hozzáadva a radarhoz
- Aztec SE
- Felülnézet hozzáadva a radarhoz
- Dust
- Módosították a vásárlási zónákat CT-ben és T-ben
- Shorttrain
- Frissítve a radar térkép pár helyen
- Train
- Növelve a bomba lerakási terület illetve a vásárlási zónák megjelenése a radaron
- Inferno
- A vásárlási és születési zónák pozíciójának és méretnek módosítása a radaron
- St Marc
- A radar kép módosítva
- Color Correction beállítások módosítva
- Safehouse
- Color Correction beállítások módosítva
- A radar kép módosítv
- Italy
- A radar képen a CT és T születési helyek képe módosítva
- Fényesség állítás a borospincében és a túszok körül
- Javítva a fa Right Alley-nél
- Több rész, ahova fel lehetett ugrálva el távolítva
- Color Correction beállítások módosítva
- Aztec
- A radar képen a CT és T születési helyek képe módosítva
- Dust 2
- A vásárlási és születési zónák pozíciójának és méretnek módosítása a radaron
- Bank
- A játékos terület jelzés kerete 1px-ről 2px-re növelve
- Color Correction beállítások módosítva
- Javítva a modellek Gas Station-on
- Javítva az ajtó modell AMrket-en
- Nuke
- A vásárlási és születési zónák pozíciójának és méretnek módosítása a radaron
- Baggage
- Color Correction beállítások módosítva
- Lake
- A játékos terület jelzés kerete 1px-ről 2px-re növelve
- Color Correction beállítások módosítva
- Sugarcane
- Color Correction beállítások módosítva
- Office
- A radar képen a CT és T születési helyek képe módosítva
- AColor Correction beállítások módosítva
- Fixed a bug where the slideshow projection would sometimes show up on the wall behind the projector wall.
Audio:
- Dsp removed from all third person footsteps and gunshots to increase directionality. In turn removed audio quality option which was mainly responsible for determining dsp level.
- Moved the distance at which weapon shots cross fade to their "distant" version further away from the player to aid in identification of weapons being used during the round.
- Third person weapon shot volume raised to aid in the identification of weapons being used during the round.
Bug Fixes:
- Fix for getting the golden knife too early in Arms Race.
- Fix for incorrectly retaining the gold knife on respawn after a suicide, team change, or killed by enemy knife.
- Regenerate the recoil tables at game mode/type start; this allows the tables to incorporate parameters from loaded convars.
- We now remove the golden knife from the player if they had it and lost a level in Arms Race.
- Fixed a bug with the HUD where the round timer stops with 0:01 left if the round ends by timeout.
- Fix for knife spawning in on the ground with you if you end the round without your secondary weapon (pistol).
- Fix for single hostage shooting penalty getting counted multiple times.
- Spectators are no longer allowed to vote.
- Fixed view model hitching after a full network update.
- Fixed a crash pertaining to death notifications.
- Fixed an assert that would happen every time a player opened a prop_dynamic door.
- Fixed potential crash in FAMAS and Glock when firing remaining burst shots when the PlayerOwner owner no longer exists.
- Fixed flash bangs showing through doors.
- Fix for losing mouse focus when directly connecting to a server.
- Fix for crash when running a dedicated server under specific linux versions/distrubutions.
- Fix for instances of "Round draw" voice over playing between matches.
- Fixed some ducking pops that would happen when toggling duck during ducking / unducking.
Miscellaneous:
- First round of mostly PC specific CSM optimizations that improve perf. on all CSM quality levels:
- Optimized the core CSM shader to use fewer ALU instructions (VERY_LOW/LOW=21% faster, MEDIUM quality level=10% faster, HIGH=8% faster).
- Coaxed the HLSL compiler to [flatten] several important conditionals it was sometimes issuing dynamic jumps for.
- The VERY_LOW and LOW quality levels use a single 3D radial lerp vs. the previous 2D+3D lerp
- VERY_LOW/LOW only use 2 world cascades vs. the previous 3. At VERY_LOW/LOW quality levels only vertexlit and phong where actually using the closest cascade (for better character self shadowing), so world shadow quality is mostly unaffected by this change.
- Also adding a bunch of CSM culling statistics (displayed at the bottom of the screen when cl_csm_debug_2d is 1).
- dust2 timedemo avg. FPS results on a NV 6800/Core2 2.4 GHz at VERY_LOW improved by 13% (higher quality settings also see an improvement).