Elõször légyszíves Rox, mondj pár szót magadról!
superr0x:
Szervusztok! Zsigri Zoltán vagyok aka superr0x. Lassan négy éve vagyok az esportban klán/verseny szinten, a Counter-Strike-ot közel hat éve ismerem és lanon elég sokat játszottam vele. Most a Revolution CSS csapatának a kapitánya vagyok.
Most toBiás légyszíves te szólj magadról néhány szót!
ToB!as:
Üdv mindenkinek! Drahos István vagyok, körülbelül két éve ismerkedtem meg a Counter-Strike játékkal (hála ROCKY barátomnak ^^), és január közepe óta játszom aktívan a Source modifikációval. Jelenleg r0x segítõje vagyok a Revolution-ben.
Kérlek mutassátok be pár szóban a Revolution-t külön mint CSS squad és mint multigaming!
superr0x:
A Revolution 2005-ben alakult Call of Duty csapatként két klán összeolvadásából. Öt-hat jóképességû játékos, tele ambícióval és elszántsággal hozta össze ezt a kis csapatot. Április óta a CoD csapat CoD2-zik, van egy CS1.6 csapatunk a dirr, amely szintén elég jó képességû játékosokból áll, és vagyunk mi, a Source Team, akik a BoNE gaming-bõl jöttünk át. A multigaming vezetése elég masszívnak mondható, mivel nem egy ember vezeti a csapatot, hanem öt, és így eléggé meg lehet osztani a munkákat és azután összehangolni azokat.
A Revolution CSS-ben most öt ember található. tobiás, ROCKY, Zolika, zakacs és jómagam superr0x.
Említetted hogy Bone Gaming-bõl jötettek át a Revolution-ba, anno emlékeim szerint kisebb nézeteltéréssel váltatok ti a "Revolution CSS squadja-vá", mivel a jelenleg Incentive néven játszó klán volt akkor a témogatott, hogy is volt ez?
ToB!as:
Erre a kérdésre a válasz igen egyszerû, bár mondhatni annál inkább összetett. superr0x a Revolution managementtel elég jó kapcsolatot épített ki, mint manager, és UT2k4 játékosként tartózkodott a csapatban, majd kósza hírek terjengtek, hogy a Rev management nincs megelégedve az akkori CSS teammel és felmerült, hogy behívnak minket egy próbajátékra. A próbajáték, mint olyan, persze nem maradt titokban és elég nagy felháborodást keltett Mikoékban.
Õk elég élesen kezdték bírálni a menedzsmentet, de nem tudták, hogy eredményeik ellenére már elég sok negatív dolog gyûlt össze ellenük és ez véglegesen megpecsételte a sorsukat. Egy ilyen csapatváltás teljesen érthetõ bármelyik menedzsment részérõl.
Mindemellett hozzáteszem, hogy nagyon jóban vagyunk a srácokkal, hiszen ki ne felejtené el a Csorna LAN #1 et, és az ott eltöltött idõket, és ezúton is szeretnék elnézést kérni, ha kellemetlenség érte õket.
A Revolution úgy halottam komoly elõrelépést tett, mint Multigaming, egyfelõl hivatalos szervezet lett, és ha jól tudom egy elég komoly szponzor jelent meg nálatok, meséljetek errõl egy kicsit!
superr0x:
Igen-igen. Bár néhány papír még hátra van, de ez a tényen nem változtat, hogy Revolution Esport Egyesület - Revolution Esport Assotiation-ként funkcionálunk. Ami azért is nagy lépés, hiszen Magyarországon, elsõként (de ha nem is, akkor az elsõk között vagyunk) nálunk jött létre ez az egyesület. Külföldön, nagyon sok klán mûködik szervezetként. Ez annyit tesz, hogy mi már papíron is létezünk, így szponzorrációkat is könnyebben tudunk szerezni és akár megfelelõ "ellenszolgáltatás" fejében szerzõdéseket írathatunk alá játékosainkkal, de ez még pár hónapig várhat magára, amíg stabilizálódik az Egyesület.
ToB!as:
Amikor felmerült az ötlet, hogy egyesületként is mûködhetnénk, a menedzserek több helyre is elküldték a promóciós anyagukat, eredményeinkrõl, terveinkrõl. Az egyik a Bomba Energy magyar részlege volt. Hosszabb tárgyalások után sikerült megnyerni a támogatásukat. Mindeközben a management elég jó viszonyba került az OBiNettel is, így õk már a szervezeti bejelentés elõtt szervereket kaptak tõlük. Most a "nagy bejelentés" után az 1.6-os és a Source csapat is kapott minõségi szervereket, amelyek nagyban megkönnyítik a munkánkat. Az esports.hu domain címmel és tárhellyel, valamint egy Source-os szerverrel támogat minket. Végül, de nem utolsó sorban itt az Infotech, aki pedig BNC-kel szponzorál minket.
Pontosan mik az elõre eltervezett célok az online ligákban a csapat számára?
superr0x:
Szeretnénk minél több on-line ligában indulni. Jelenleg elég elõkelõ helyen végeztünk az OBiNet kupa csoportkörében, de ennek ellenére nem hagyjuk abba a gyakorlást, folyamatosan készülünk a következõ megkérettetésre. Továbbá most a CAL-ban is igyekszünk jó teljesítményt nyújtani, ami nem csak rajtunk múlik, hanem ellenfeleink hozzáállásán is, mivel megesett az a sajnálatos eset, hogy elõzõ CAL meccsünkrõl csak egy emailt kaptunk, és mivel közel nyolc nap volt a meccs lejátszására és úgy gondoltuk egy napot tudunk várni a válasszal, de sajnos az ellenfél nem így gondolta és egybõl leadtak egy noshow-t. Ennek ellenére nagyon sokat gyakorolunk és próbáljuk kihasználni a lehetõségeket.
Milyen LAN-okon terveztek részt venni a közeljövõben?
ToB!as:
Ami biztos, hogy november elején ott leszünk Dunaújvárosban ismételten - még ha kicsit változott is az LU - ezenkívül igyekszünk a legtöbb PGCC által szervezett LAN-on is megjelenni, mert úgy érzem van még mit fejlõdnünk LAN-on.
Mennyit készültök jelenleg?
ToB!as:
Jelenleg elég stabil a lineup, hála az égnek, nagyon könnyen össze tudjuk hangolni a felkészülést. És ez ügyben mindenképpen köszönte illeti a másik három csapattársunkat is, mert õk is kellenek hozzá.
Felkészülésünkkel azon vagyunk, hogy D-LAN-on minél jobb eredményt érjünk el, ami ugyan nem lesz könnyû, de egy kis odafigyeléssel és igyekvéssel megoldható.
Szerintetek melyek a Revolution gyenge illetve erõs oldalai?
superr0x:
A LAN a gyenge oldalunk... Félre a tréfával, a taktikai összehangoláson van még mit csiszolnunk, de a PGCC-n a csapat belátta, hogy nagyon sokat kell készülnünk, hiszen a sok játékos és csapat nagyon sokat fejlõdött DLAN6 óta. Így nekünk is lépést kell tartanunk a csapatokkal, újabb és újabb taktikát kell kitalálnunk.
Hogyan látjátok a Source jövõjét?
ToB!as:
Ezt a kérdést szerintem mindenképpen egy tapasztaltabb, rutinosabb és nemzetközi szinten is eredményesebb játékosnak feltéve talán még elég jó választ is kaphatsz.
Jelenleg Magyarországon két csapat van, akinek esetleg nem mindegy az, hogy a nagyobb tornákon milyen játék van. A probléma az, hogy mindaddig, amíg az 1.6-ot favorizálják a többiek addig nehezen lesz több csapat. A megítélésem szerint van rá esély, hogy a következõ WCG-n már Source lesz, és egy petíció is indult, hogy a CSS is ott legyen CPL által támogatott játékok között.
Köszönöm az interjút, tiétek az utolsó szó!
ToB!as:
Mi is köszönjük, mindemellett szeretném megköszönni a Bombának azt, hogy támogatja a LAN-okon való részvételeinket, az OBiNetnek a minõségi szervereket, az esports szervereit, és az Infotech BNCket.
superr0x:
Továbbá szeretnénk köszöntet mondani a Revolution EA-nak, hiszen Swarz oltásai nélkül nincs élet a TSen, Flat Rompe csipa maszternek aki 2 héten át betegen összerakta az oldalunkat, Tominak aki melegségével szinte egy családdá olvasztja a squadokat, Raynek aki szimplán raj és Balinak aki mindenek felett áll és szervezése nélkül nem lennénk most itt. CU @ LAN barátaim!