Counter-Strike hírek

 

Partnereink

 

Kedvelt Counter-Strike fórumok

 

Új Counter-Strike játékosok

 

Kedvelt Counter-Strike cikkek

 

Beszéd téma

 


master234 új blog bejegyzést írt címmel. szeptember 10.
 
 

Friss Counter-Strike hírek

 
Steam 2012. augusztus 31. 24 hozzászólás
 

A Valve igazán tudja, hogyan kell időzíteni. Szorította az idő őket, hiszen az Észak Amerikai ESWC órákon belül elkezdődik és, hogy nézhetőbbek legyen a játék kiadtak egy új Spectator felületet, ami valóban szép és jó lett, de vajon a játékosok mennyire fognak örülni, az egyébként kellően terjedelmesre sikeredett CSGO frissítésnek így a LAN előtt?

Talán emlékszünk még a Source-os időkből, hogy a Valve-nak kimondottan szokásává vált, hogy egy-egy nagy LAN-ra megpróbálja a játékot még jobbá tenni, ez általában vagy sikerül vagy nem. Az éjjel érkezett több mint 200M-ás frissítés esetében még nem tudunk nyilatkozni. Az biztos, hogy elég jó dolgokat raktak bele a Counter-Strike: Global Offensive-be kezdve ezzel a csinosra sikerül X-Ray szerű Spectator nézettel, amin keresztül játékostársainkat figyelhetjük, ha már meghaltunk. A nézetben láthatjuk, hogy melyik csapatban kik élnek milyen fegyverrel vannak, továbbá körvonalazva láthatjuk, hogy a fal mögött éppen mit is csinálnak. Ezeken felül természetesen láthatjuk még a szokásos legfontosabb adatokat is. A TV-t persze nem váltja ki azonban Spectator módból már legalább korrekt módon lehet eseményeket közvetíteni. Élesben az ESWC-n ezt akár már láthatjátok is. Íme egy kép, hogy miként is fest az új felület.

Ezen felül belenyúltak még számos helyen a játékba. Többek között bugokat javítottak, CPU optimalizáltak, új convar-okat hoztak a köztudatba továbbá a dedikált szervereket is frissítették. Jöjjön a teljes frissítési log a linkre kattintva angolul.

Counter-Strike: Global Offensive frissítés (augusztus 31.)

Gameplay

  • Adjusted footstep volume fade out and maximum audible distance to match source/1.6.
  • Increased default Casual match length to 15 rounds.
  • Fixed an issue that caused the AWP to zoom to the wrong level after reloading.
  • Tuned flinch aimpunch values.
  • Fixed a bug in the penetration code that incorrectly determined the exit spot as being not solid when it was which allowed penetrating much further than it should have.

UI

  • Added x-ray vision of own teammates for dead players.
  • Added new spectator UI that shows both team’s active weapon, player name, health, armor, etc, when spectating a 10 player match.
  • Added a new convar "sv_competitive_official_5v5" that:
    • Forces a match to display 5v5 scoreboards regardless of maxplayers setting ( Allows setting maxplayers to 12 to allow spectators into a 5v5 match ).
    • Allows connected spectators to see both teams in x-ray.
  • Added support for international characters in play with friends lobby chat.
  • Fixed an issue that caused the mouse cursor to reset its mouse position when clicking on the UI when the window didn't have focus.
  • Fixed being able to open the radio menu when you were an observer.
  • You can't toggle the scoreboard in half-time now
  • Fixed the scoreboard win animation firing before the scoreboard was told to come up in the end match state and was usually missed
  • The countdown timer now flashes prior to the start of a match.

General

  • Reduced frequency of polling server console to save CPU.
  • Fixed a rare crash when applying decals.
  • Significantly improved precision of dedicated server frames to match tickrate.
  • Clamped dedicated server fps to match quantized tickrate.
  • Fixed two exploits. One that would allow players to see out of smoke with much more clarity than players could see them if they were boosted up while inside the smoke volume. Also made the smoke a tad shorter/smaller. Two, fixed players being able to see through a few trains out of the corner of their screens on de_train and de_train_se. Thanks Volcano.
  • Fixed messages in scoreboard overlapping at end match.
  • To pass a vote in competitive mode, all eligible voters minus one must now vote yes

Community Servers

  • Fixed cases when values of some convars set on community servers would not correctly replicate to clients.
  • Game modes configuration file now specifies cfg files to exec instead of keyvalue pairs of convars to make it easier for server operators to configure their game modes. To tweak game modes it would be sufficient to provide gamemode_competitive_server.cfg and _server.cfg files for other game modes which will exec after stock cfg files.
  • Linux: running srcds_run with -autoupdate will now update the server during hibernation, in addition to changelevel.
  • - Fixed an issue that was limiting connectivity to community servers to only 25 players.
  • Deprecated mp_ggtr_rounds_per_half. Use mp_maxrounds instead.
  • Changed timelimit matches to stop at round end instead of exactly when the limit expires.

 

 
HeNtEs
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 23 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 
huntenseN  Érdekes lett ez az új COD, belerakták a CS-s mapokat.. OH WAIT!
 

GeRy

szept. 02., 11:31
kicsit unalmas már, mindenhova te írod be vagy csak nem tudsz kitalálni semmit egyedül?

btw: nem kell olvasni a híreit ha nem érdekel!

 
 
 
 
M1LLR  buta
 

huntenseN

szept. 01., 20:51
ez az, még!
 
 
 
 
huntenseN  Érdekes lett ez az új COD, belerakták a CS-s mapokat.. OH WAIT!
 

M1LLR

szept. 01., 20:32
buta
 
 
 
 
huntenseN  Érdekes lett ez az új COD, belerakták a CS-s mapokat.. OH WAIT!
 

falcon#27

szept. 01., 18:44
+1
 
 
 
 

huntenseN

szept. 01., 16:03
Érdekes lett ez az új COD, belerakták a CS-s mapokat.. OH WAIT!
 
 
 
 

Gumicsirke

szept. 01., 12:53
leugrok valahonnét és megfagyok a lövéstől a levegőben   xarságot is visszavehetnék...
falon át kapom a hitet akkor meg alapból meg se kellene fagyni mert nonszensz... de majd az okosok a központban kitalálják:)
 
 
 
 
sbK  nem tudsz olyan nagy bugról ?! :D hát akkor írok. röviden ki se kell nézni, hogy ellőd beugrót falon át, illetve hosszút is el lehet lőni falon át..
 

Szoke

szept. 01., 10:40
Ezt köszönd az 1.6 osok kívánságainak,  eddig is volt már egyébként állítva rajta de még tuti igazítják picit.

Egyébként játékos oldalról ha játszol mint mondtam semmit nem veszel észre ha nem direk azt keresed kutatod mibe lehet belekötni.

Én mint szerver operátor már annál többet sírhatnék sztem mert ott vannak banális hibák, de mégis futnak a szerverek és ez a lényeg a többi meg majd kialakul.

Azért azt hozzátenném hogy a játékot a 0-ról kezdék (vagyis a motor volt meg csak) megírni valamikor 2010 vége 2011 eleje körül kicsit több mint fél év béta állapot után a jelenlegi sztem bőven elfogadható.

De megtehették volna hogy csak bő 1/fél év után adják ki, de akkor meg azért sírtatok volna.

Jelenlegi állás szerint a feature freeze sztem év végére lesz azaz innentől kezdve nem várhatunk nagyobb funkció beépítéseket a játékba és elkezdhetik az alacsonyabb prioritású bugokat javítani illetve balancolni a játékot.

 
 
 
 

csab1k

szept. 01., 10:00
a falon át lövés mióta bug? o.O
 
 
 
 
Szoke  Na azok az önjelölt prok már css fórumba is elég érdekeseket tudtak haluzni.

Szeretem az ilyeneket mindig úgy kezdik hogy ők profi játékosok meg már évek óta játszanak de amikor leírják a gondolatokat akkor kilóg a lóláb egyből és kiderül hogy csak publámák.


Visszatérve a témára vannak bugfixek meg ha elolvassa valaki a frissítési feljegyzéseket akkor meg is találja őket. Én spec nem tudokj olyan égbekiáltóan nagy bugról. Ha csak simán játszol észre sem veszel semmit az esetek 99%-ban.

Dolgoznak mindenen folyamatosan de van amit mondjuk 2 perc alatt implementálni tudnak vagy javítani de van ami komolyabb munkát igényel ezért lehet az hogy úgy tűnik nincs prioritási sorrend.

 

sbK

szept. 01., 09:54
nem tudsz olyan nagy bugról ?! :D hát akkor írok. röviden ki se kell nézni, hogy ellőd beugrót falon át, illetve hosszút is el lehet lőni falon át..
 
 
 
 
Szoke  Na azok az önjelölt prok már css fórumba is elég érdekeseket tudtak haluzni.

Szeretem az ilyeneket mindig úgy kezdik hogy ők profi játékosok meg már évek óta játszanak de amikor leírják a gondolatokat akkor kilóg a lóláb egyből és kiderül hogy csak publámák.


Visszatérve a témára vannak bugfixek meg ha elolvassa valaki a frissítési feljegyzéseket akkor meg is találja őket. Én spec nem tudokj olyan égbekiáltóan nagy bugról. Ha csak simán játszol észre sem veszel semmit az esetek 99%-ban.

Dolgoznak mindenen folyamatosan de van amit mondjuk 2 perc alatt implementálni tudnak vagy javítani de van ami komolyabb munkát igényel ezért lehet az hogy úgy tűnik nincs prioritási sorrend.

 

liwZ

szept. 01., 09:03
Pontosan így van. Na meg a frissítési jelentések elolvasásához tudni kellene angolul a nagyérdeműnek :D
 
 
 
 
Gumicsirke  értelmes.... ez az a szó ahol már elrontottad a gondolatot...  mikor lesz itt valaminek haszna is nem csak "értelme" ? :)
ha jókat akartok röhögni néha nézzetek be steam  csgo  fórumra... a hájgok miket akarnak ebbe a játékba:)
 

Szoke

szept. 01., 00:37
Na azok az önjelölt prok már css fórumba is elég érdekeseket tudtak haluzni.

Szeretem az ilyeneket mindig úgy kezdik hogy ők profi játékosok meg már évek óta játszanak de amikor leírják a gondolatokat akkor kilóg a lóláb egyből és kiderül hogy csak publámák.


Visszatérve a témára vannak bugfixek meg ha elolvassa valaki a frissítési feljegyzéseket akkor meg is találja őket. Én spec nem tudokj olyan égbekiáltóan nagy bugról. Ha csak simán játszol észre sem veszel semmit az esetek 99%-ban.

Dolgoznak mindenen folyamatosan de van amit mondjuk 2 perc alatt implementálni tudnak vagy javítani de van ami komolyabb munkát igényel ezért lehet az hogy úgy tűnik nincs prioritási sorrend.

 
 
 
 

Mystogan

aug. 31., 21:29
Sajnos ma én is egy ilyen problémába ütköztem, csatlakozni akartam egy szerre.. majd egyszer csak az asztalon találtam magam. Ez a probléma csak ma fordult elő a játékkal.
 
 
 
 

csab1k

aug. 31., 21:16
fos update, mióta kijött folyamatosan kifagy a go....
 
 
 
 

Gumicsirke

aug. 31., 16:47
értelmes.... ez az a szó ahol már elrontottad a gondolatot...  mikor lesz itt valaminek haszna is nem csak "értelme" ? :)
ha jókat akartok röhögni néha nézzetek be steam  csgo  fórumra... a hájgok miket akarnak ebbe a játékba:)
 
 
 
 
RuSTy  milyen érdemi patch-et (update) szertnél a játékhoz?

 

M1LLR

aug. 31., 16:19
mondjuk bugfixeket, nem parasztvakítást, oké hogy van sc gui de tv az még nincs, lehet hogy egy értelmes sorrendet fenn kéne tartani

 
 
 
 
Geronimo  Mondjuk nem lenne rossz ha érdemi patch jönne végre a játékhoz.
 

RuSTy

aug. 31., 16:11
milyen érdemi patch-et (update) szertnél a játékhoz?

 
 
 
 

Mystogan

aug. 31., 14:56
Szerintem elég pofás lett. Tetszik,hogy próbálnak egyre modernebb felületet adni a játéknak.
 
 
 
 

GeRy

aug. 31., 14:54
itt a videó a frissítésről:  http://www.youtube.com/watch?v=u0jIDfCokEM&feature=g-u-u
 
 
 
 

Geronimo

aug. 31., 14:44
Mondjuk nem lenne rossz ha érdemi patch jönne végre a játékhoz.
 
 
 
 

KODAL

aug. 31., 14:32
Had ne mondjam máár meg. :D Ennyire nem tartom én ezt számon. :)
 
 
 
 

GoldBalls

aug. 31., 14:22
A tömörített letöltés 40M az ok és mennyivel lett nagyobb a CS könyvtáratok?
 
 
 
 

csab1k

aug. 31., 13:40
nekem is kb 40 mega volt :D
 
 
 
 

KODAL

aug. 31., 13:12
200 MB? Nekem össz-vissz ha letöltött kb 40 MB-ot :D
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 
 
 

Counter-Strike videók

 

CS2HU Steam csoport

 
1022játékos
153online
41játékban

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Counter-Strike képekben

 
 
kép 1496
 
1679
 
 
 
kép 343
 
1980
 
 
kép 747
 
1721
 
 
 
ar_baggage_376
 
1986
 

Counter-Strike Hírlevél

 
Iratkozz fel CS2HU hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Counter-Strike sorozat világának legfontosabb híreiről.

Counter-Strike a facebookon

 

A Counter-Strike hírei

 

Logitech G600 MMO csak játékosoknak

Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét.
június 18. - callofduty.hu

Kacsák a myRevenge-ben

A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást.
május 26. - counter-strike.hu

Online Gaming Championship Invite

Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik
május 05. - counter-strike.hu

eSport ösztöndíj

Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto
április 23. - counter-strike.hu

Csalt az aTTaX a CPHGames-en?

A Team ALTERNATE alsóági ellenfelei csalással vádolták meg a német szervezet Counter-Strike: Source játékosait.
április 10. - counter-strike.hu