A szkriptelés és a játékosparancsok automatizálása mindig is vitatott volt, de az évek során a szkriptelés bizonyos formái (pl. az ugrásszerű dobások) egyre elfogadottabbá váltak, mivel olyan játékokat tesznek lehetővé, amelyek máskülönben nem lennének lehetségesek. Valójában az ugrásdobások olyan fontos részévé váltak a játéknak, hogy elvégezték a munkát, hogy különösebb scriptelés vagy kötések nélkül is megbízhatóvá tegyék őket (azaz ugrással és gyors gránátdobással).
A Counter-Strike elsajátításához mindig is kulcsfontosságú volt a koordináció és a reakcióidő fejlesztése.
Az utóbbi időben néhány hardveres funkció elmosódott a kézi bevitel és az automatizálás közötti határvonal, ezért úgy döntöttek, hogy világos határvonalat húznak, hogy mi az, ami elfogadható és mi az, ami nem a Counter-Strike-ban.
Többé nem engedélyezik az automatizálást (szkriptek vagy hardverek segítségével), amely megkerüli ezeket az alapvető képességeket, és a jövőben (és kezdetben - kizárólag a Valve hivatalos szerverein) a játékosokat, akiket azzal gyanúsítanak, hogy egyetlen játékbejegyzéssel több játékos akcióját automatizálják, kirúghatják a meccsükből.
A véletlen szabálysértések megelőzése érdekében az olyan játékbeli kötések, amelyek egynél több mozgási és/vagy támadási műveletet tartalmaznak, többé nem fognak működni (pl. null-kötések és ugrás-dobás kötések).
Ha olyan billentyűzeted van, amely tartalmaz beviteli automatizálási funkciót (pl. „Snap Tap Mode"), mindenképpen kapcsold ki a funkciót, mielőtt csatlakozol egy mérkőzéshez, hogy elkerüld a mérkőzéseid megszakítását.
Ha pedig mindez nem lenne elég az alábbi változások is jöttek a hónapban
Mills
- Frissítve a közösségi műhely legújabb verziójára (Frissítési megjegyzések)
Pool Day
- Frissítve a közösségi műhely legújabb verziójára (Frissítési megjegyzések)
Egyebek
- Kicsit késleltetett címkézési hatások, hogy csökkentse a játékosok teleportálásának eseteit, amikor sérülést szenvednek. A címkézés késleltetése simább élményt eredményez, azonban a játékosoknak valamivel több idejük lesz teljes sebességgel mozogni, amikor sebzést kapnak. A késleltetést a szervereken a convar sv_predictable_damage_tag_ticks használatával lehet beállítani (alapértelmezett 2)
- Javították azt az esetet, amikor a játékosok a bombatelepítési animációt a bombahelyeken kívül indíthatták el
- Javították azt az esetet, amikor a revolver csöve tévesen forgott Csökkentettük a kezdeti betöltési időt a Beállítások és a Játék menüben.
Játékmenet
- A Casual játékmódban a játékosok minden olyan fordulóért, amelyben kárt okoztak az ellenségnek, további XP pontszámot kapnak.
- Hozzáadtunk egy „sv_vote_to_changelevel_rndmin” szerverbeállítást, amellyel szabályozható, hogy mely körök/idő alatt lehet szavazni a szintváltásra.
- A hivatalos játékszerverek a Casual játékmódban mostantól csak a mérkőzés végén vagy a mérkőzés első fordulójában engedélyezik a szintváltásra való szavazást.
- A hivatalos játékszerverek a Deathmatch és Arms Race játékmódokban mostantól csak a mérkőzés végén vagy a mérkőzés első percében engedélyezik a szintváltásra való szavazást.
- Korlátozott a játékos felfelé irányuló mozgása, amikor egy csapattársat a fejére löknek.
- A halott játékosok többé nem vehetik fel a földi fegyvereket.
- A vásárlás menü automatikusan bezáródik, ha a csapatváltás menü megnyílik.
- Egy túsz megmentése mostantól növeli a célok számlálóját a mérkőzés statisztikáiban.
User interface
- Javítottuk az adott és kapott sebzés olvashatóságát a kör utáni sebzésjelentésben.
- A spec célpontok kiemelése hangsúlyosabbá vált.
- A játékosok nevei mostantól láthatóak a mini eredményjelzőn, amikor a mini eredményjelzőt kibontják.