Több témát, több szabályzati pontot tekintve is eltért az előző ICL-en a szervezői brigád és a résztvevő csapatok gondolkodása, ám most itt a lehetőség, hogy megvitassuk, melyik ponton kellene változtatni, esetleg eltörölni, teljes egészében átalakítani, vagy éppen mik maradtak ki, amik merőben befolyásolhatják a mérkőzések, a verseny alakulását és fontos szempont lehet a Counter-Strike: Global Offensive versenyszámot tekintve.
Arra kérjük az érdeklődő csapatokat, a CSGO közösséget, hogy dugjuk össze a fejünket az ICL szervezőivel és ha véleményünk eddig az volt, hogy nem a legjobb úton halad a megmérettetés, akkor segítsük azt minél jobb útra terelni – ha pedig meg voltunk elégedve eddig is a versennyel, akkor is szóljunk hozzá a témához, hiszen mi magunk is hozzá tudunk járulni az ICL fejlesztéséhez.
Az említett szabályzatot a Letöltések menüpontban megtaláljátok, de egy picivel lejjebb azonnal le is tudjátok tölteni.
Alsóági témában meg végre valaki aki érti miért problémás a bo3 :)
- legyen a belső honlapon leirva minden meccs időpontja pontosan és legalább egy órával az adott időpont előtt hozzáférhetően (nem mondom, hogy eddig nem így volt), és legyen rendszeresen karbantartva (meg kell nézni, hogy az adott csapatok tudják-e teljesíteni azt a kezdést az előző meccsükhöz képest). Ha ez megvan akkor elég hasznos lenne ha ki tudnátok vetíteni vagy egy nagy monitoron kirakni a bejárat közelében ezt az időbeosztást ahol mindenki meg tudja nézni mikor megy ki vagy jön be.
- ez az időpont nem a meccs kezdését kell hogy jelentse, ekkora kelljen megjelennie az admin pultnál a két csapatból legalább 1-1 játékosnak (belépőkártyával igazolva) akik megcsinálják a vétózást, 5perc késés lehet a megengedett, ha csak az egyik csapatból jelenik meg valaki ő választhat mapot/mapokat, ha egyikük sem akkor pedig az adminok sorsolnak. Ezzel a módszerrel alsóágon is tartható a vétózási tempó. BO3nál felesleges késsel szórakozni az első map eldöntéséért, a vétózás előtt pénzfeldobás kell, ami eldönti hogy ki kezdi a vétó-vétó-választ-választ sorrendet, illetve az ő választott mapja lesz az első is (mivel ebben a rendszerben az van hátrányban aki először vétózik).
- ha egyik, vagy esetleg mindkét csapat elmulasztja ezt a megbeszélést akkor az adminok hangosbemondóba mondják be / személyesen keressék meg a csapatokat és szoljanak nekik, a megbeszéléshez képest 10percel el kell kezdeni a meccset.
- a DE BO3-as rendszernél érdemes lenne alsóágon is BO3-at játszani, de ha az nem is menne a döntőben mindenképp BO5 kell (aki felső ágról érkezik 1:0 mapelőnnyel indul). Itt az alsóágról érkező csapat kezdésével választ-választ-választ-választ rendszer. Késkörre minden mapon szükség van BO3nal és BO5nél is az oldal eldöntésére.
Ezt remélem viccnek szántad , hogy felesleges. :DDD
- legyen a belső honlapon leirva minden meccs időpontja pontosan és legalább egy órával az adott időpont előtt hozzáférhetően (nem mondom, hogy eddig nem így volt), és legyen rendszeresen karbantartva (meg kell nézni, hogy az adott csapatok tudják-e teljesíteni azt a kezdést az előző meccsükhöz képest). Ha ez megvan akkor elég hasznos lenne ha ki tudnátok vetíteni vagy egy nagy monitoron kirakni a bejárat közelében ezt az időbeosztást ahol mindenki meg tudja nézni mikor megy ki vagy jön be.
- ez az időpont nem a meccs kezdését kell hogy jelentse, ekkora kelljen megjelennie az admin pultnál a két csapatból legalább 1-1 játékosnak (belépőkártyával igazolva) akik megcsinálják a vétózást, 5perc késés lehet a megengedett, ha csak az egyik csapatból jelenik meg valaki ő választhat mapot/mapokat, ha egyikük sem akkor pedig az adminok sorsolnak. Ezzel a módszerrel alsóágon is tartható a vétózási tempó. BO3nál felesleges késsel szórakozni az első map eldöntéséért, a vétózás előtt pénzfeldobás kell, ami eldönti hogy ki kezdi a vétó-vétó-választ-választ sorrendet, illetve az ő választott mapja lesz az első is (mivel ebben a rendszerben az van hátrányban aki először vétózik).
- ha egyik, vagy esetleg mindkét csapat elmulasztja ezt a megbeszélést akkor az adminok hangosbemondóba mondják be / személyesen keressék meg a csapatokat és szoljanak nekik, a megbeszéléshez képest 10percel el kell kezdeni a meccset.
- a DE BO3-as rendszernél érdemes lenne alsóágon is BO3-at játszani, de ha az nem is menne a döntőben mindenképp BO5 kell (aki felső ágról érkezik 1:0 mapelőnnyel indul). Itt az alsóágról érkező csapat kezdésével választ-választ-választ-választ rendszer. Késkörre minden mapon szükség van BO3nal és BO5nél is az oldal eldöntésére.
- legyen a belső honlapon leirva minden meccs időpontja pontosan és legalább egy órával az adott időpont előtt hozzáférhetően (nem mondom, hogy eddig nem így volt), és legyen rendszeresen karbantartva (meg kell nézni, hogy az adott csapatok tudják-e teljesíteni azt a kezdést az előző meccsükhöz képest). Ha ez megvan akkor elég hasznos lenne ha ki tudnátok vetíteni vagy egy nagy monitoron kirakni a bejárat közelében ezt az időbeosztást ahol mindenki meg tudja nézni mikor megy ki vagy jön be.
- ez az időpont nem a meccs kezdését kell hogy jelentse, ekkora kelljen megjelennie az admin pultnál a két csapatból legalább 1-1 játékosnak (belépőkártyával igazolva) akik megcsinálják a vétózást, 5perc késés lehet a megengedett, ha csak az egyik csapatból jelenik meg valaki ő választhat mapot/mapokat, ha egyikük sem akkor pedig az adminok sorsolnak. Ezzel a módszerrel alsóágon is tartható a vétózási tempó. BO3nál felesleges késsel szórakozni az első map eldöntéséért, a vétózás előtt pénzfeldobás kell, ami eldönti hogy ki kezdi a vétó-vétó-választ-választ sorrendet, illetve az ő választott mapja lesz az első is (mivel ebben a rendszerben az van hátrányban aki először vétózik).
- ha egyik, vagy esetleg mindkét csapat elmulasztja ezt a megbeszélést akkor az adminok hangosbemondóba mondják be / személyesen keressék meg a csapatokat és szoljanak nekik, a megbeszéléshez képest 10percel el kell kezdeni a meccset.
- a DE BO3-as rendszernél érdemes lenne alsóágon is BO3-at játszani, de ha az nem is menne a döntőben mindenképp BO5 kell (aki felső ágról érkezik 1:0 mapelőnnyel indul). Itt az alsóágról érkező csapat kezdésével választ-választ-választ-választ rendszer. Késkörre minden mapon szükség van BO3nal és BO5nél is az oldal eldöntésére.
Ez direkt PCW-kre lett készítve nem összekeverendő a Mani Admin-al. Szinte az összes Angol ligában ezt használták ha jól tudom, és CSS ben is szépen bizonyított.
Sallang ebbe sincs, nagyon alapvető funkciók vannak benne kb amit te is használnál rcon ból, ilyen slap meg társait hírből sem ismeri :)
Demo-s ötlet nem rossz, ha megoldható (De ha nincs elég szabad erőforrás(Adminok) akkor ezt szerintem nem lehet megoldható.)
Vétó pedig majd akkor lesz alsóságon ha a csapatok hajlandóságot mutatnak arra hogy időben elkezdjék a játékot és nem egymást keresik fél órán keresztül, majd valamikor elkezdik. Illetve eljuttatják az információkat kezdés előtt a szervezők felé. Ezzel kapcsolatba pedig ki kell majd még találni valamit hogy lenne hatékony a kommunikáció ugrálások nélkül. Esetleg IRC csatin minden csapatból a CL fent van és ott küldik illetve kapják az infot, vagy steam csoport etc...
Vétó pedig majd akkor lesz alsóságon ha a csapatok hajlandóságot mutatnak arra hogy időben elkezdjék a játékot és nem egymást keresik fél órán keresztül, majd valamikor elkezdik. Illetve eljuttatják az információkat kezdés előtt a szervezők felé. Ezzel kapcsolatba pedig ki kell majd még találni valamit hogy lenne hatékony a kommunikáció ugrálások nélkül. Esetleg IRC csatin minden csapatból a CL fent van és ott küldik illetve kapják az infot, vagy steam csoport etc...
Vétó pedig majd akkor lesz alsóságon ha a csapatok hajlandóságot mutatnak arra hogy időben elkezdjék a játékot és nem egymást keresik fél órán keresztül, majd valamikor elkezdik. Illetve eljuttatják az információkat kezdés előtt a szervezők felé. Ezzel kapcsolatba pedig ki kell majd még találni valamit hogy lenne hatékony a kommunikáció ugrálások nélkül. Esetleg IRC csatin minden csapatból a CL fent van és ott küldik illetve kapják az infot, vagy steam csoport etc...
Reset: Csoportkörökbe körarányok miatt van értelme, de a szabályzatba benne van hogy csapatlétszámtól függően változhat, mert szerintem is jobban pörögnek a meccsek ha csak 16.-ig mennek ha mondjuk már van min 18-20 megjelent csapat. Erre most számítani is lehet ha bejönnek a találgatások hogy 20+ csapat lesz.
Recordra ha minden igaz van már megoldás illetve a ready rendszerre is. Gondolom sokaknak ismerős a PMA még css-ből. A készítővel felvettem a kapcsolatot és megígérte hogy LAN-ra teljesen befejezi a plugin portolását és hibajavítását.
Ülésrend az mindig kérdéses, mindig megvan előre csak lassan áramlik az info... és a BF3-as admin rosszul informáltsága miatt lettek rosszul ültetve az emberek és később ebből adódtak az anomáliák mert a helyszínen kellet újra rendeznem menteni a menthetőt. Erre is van már egy kész tervünk, minden csapat kap majd a matricák mellett egy A4-s lapocskát amin rajta lesz az ülésrend + lényegi információk (az ötletet stricken adta).
Jelenleg szabályzatba van a minden mappon kés, ezt a helyszínen is mondták a csapatok hogy így kellene ezért került be. A Pick is ha jól értelmezem kb ugyanaz a szabályzatba csak pick után vannak a kések.
Mellesleg ha jól emlékszek azt mondták , hogy 14:00-ig kell lejátszani a csoportköröket mert 16:00-tól kezdődik a rájátszás. 1 meccs volt hátra nekünk és dél vagy fél 1 volt , aztán a másik csapat is jelezte(haxx) , hogy érdekelné őket egy meccs meg minket is és úgy döntöttünk , hogy 14:00-ig lejátsszuk 3x kb, így megnéztük a meccset és bőven 14:00 előtt lejátszottuk a miénket. Ezután te lebasztál engem , hogy HOGY VOLT MERSZEM. :D Nem panaszkodok meg ugatok csak ilyenkor szerintem simán meg lehet lépni ilyen lépést. Főleg , hogy a másik csoportba még ezen kívül volt még 1 csoportkör. :)
Reset: Csoportkörökbe körarányok miatt van értelme, de a szabályzatba benne van hogy csapatlétszámtól függően változhat, mert szerintem is jobban pörögnek a meccsek ha csak 16.-ig mennek ha mondjuk már van min 18-20 megjelent csapat. Erre most számítani is lehet ha bejönnek a találgatások hogy 20+ csapat lesz.
Recordra ha minden igaz van már megoldás illetve a ready rendszerre is. Gondolom sokaknak ismerős a PMA még css-ből. A készítővel felvettem a kapcsolatot és megígérte hogy LAN-ra teljesen befejezi a plugin portolását és hibajavítását.
Ülésrend az mindig kérdéses, mindig megvan előre csak lassan áramlik az info... és a BF3-as admin rosszul informáltsága miatt lettek rosszul ültetve az emberek és később ebből adódtak az anomáliák mert a helyszínen kellet újra rendeznem menteni a menthetőt. Erre is van már egy kész tervünk, minden csapat kap majd a matricák mellett egy A4-s lapocskát amin rajta lesz az ülésrend + lényegi információk (az ötletet stricken adta).
Jelenleg szabályzatba van a minden mappon kés, ezt a helyszínen is mondták a csapatok hogy így kellene ezért került be. A Pick is ha jól értelmezem kb ugyanaz a szabályzatba csak pick után vannak a kések.
- Csoportkörökbe ne kelljen végigjátszani mind a 30 kört. Teljesen felesleges időpocsékolás szerintem. 16. nyert kör után senki se vette/veszi komolyan és ha levesszük azt az időt amit erre "elbaszunk" akkor lehet pörgősebb lenne az egész.
- Valahogy legyen feltüntetve a serveren amikor felmegyünk vagy amikor kezdődik a game , hogy VEGYÉTEK A TV-T MERT HIBÁS A PROGRAM ÉS SZAR AZ AUTORECORD! ( Gondolok itt olyan megoldásra , hogy war.cfg végén legyen nagy betűkkel 2-3x odaírva , hogy TV RECORD TV RECORD TV RECORD. )
- .ready rendszer bevezetése
- Ülésrend előre meghatározása, akár egy nappal előtte , mert mi speciel megérkeztünk és azt mondták , hogy szabad minden hely csak ne üljünk bf3 helyére. Aztán már játékba voltunk 4-en amikor kaptuk az infót , hogy van ülésrend és lépő van. Az ülésrend meg valami... hát hogy is mondjam. JOBB legyen. Szembe ült velünk egy csoportunkba szereplő csapat ( Volgare ). Ancival átlósan szembe ült a csoportjába szereplő csapat. Haxx szembe ült az NQ-val akivel egy csoportba voltak. Incentive szembe ült a Necroval akivel egy csoportba voltak és velük is kezdték az első meccset. Ezek csak azok amikre emlékszek. Nem kötekedés, csak szóltam , hogy ezen is változtathatnánk valahogy.
- Minden mapon kés!
- Mapok meghatározása rájátszásban:
- Alsóágon kés után:
vesztett csapat pickel egy mapot amin NEM akar játszani
nyertes amin NEM akar játszani
aztán megint vesztes amin NEM
aztán megint nyertes amin NEM és marad 1 map amin megint kés az oldalért.
- Felsőágon kés után:
vesztett csapat pickel egy mapot amin NEM akar játszani
nyertes amin NEM akar játszani vesztes amin AKAR játszani nyertes amin AKAR játszani -> mennek az első mapra: kés, következőn: kés 3.: kés.(esetleg fele akkora csoportok bo3 csopimeccsek)
(esetleg fele akkora csoportok bo3 csopimeccsek)